Full text: Sitzungsberichte der Philosophisch-Historischen Classe der Kaiserlichen Akademie der Wissenschaften, Wien, 2. Band, (Jahrgang 1849)

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„in omni perfectione.” — „Hoc ipsum ipsa mox, non ore, sed 
„cordis desiderio postulavit. Et accepit responsum, quod exau- 
„dita esset.” Als Zeichen, in den nächsten drei Communionen 
soll sie ganz besonders getröstet werden: „Ita ut non solum 
„Dominus donet se tibi, sed etiam secundum animam tota in 
„Deum rapiaris.” — Das geschah — von diesem raptus hat 
die Seele drei Früchte. — Eine gewisse Verachtung alles 
Irdischen, eine verborgene Süssiglieit, eine Sehnsucht nach 
Gott. 
Cap. CLXXVIII. „De tristitia magna ob quandam calum- 
„niam,” p. 215. Am Vortag vor der Erfindung Stephans (2. 
August) hatte sie grosse Traurigkeit ob „quandam calumniam 
„et falsi impositionem ei factas”; blieb bis zum S. Stephans 
tag (3. August) eine Bitterkeit im Munde — nur bei zwei 
Messen empfand sie zur Communion des Priesters einige Süsse, 
dann gleich wieder Bitterkeit. „Puto autem istam amaritudi- 
„nem miraculosam fuisse, ut amaritudini cordis responderet 
„amaritudo oris.” — Später einige Mahnung an Trost. — „Cum- 
„que ista meditaretur, saepe praesensit praeludia spiritualis 
„consolationis, quae semper renuit. Consolari enimrenuit, nisi 
„per divinam praesentiam.” 
Cap. CLXX1X. „Quomodo totaliter rapta fuit in Deum;” 
p. 216. „Tandem suhito absorpta est intus in lumen mirificum, 
„et inflammata igne divino, ibique totaliter rapta est in Deum, 
„ut nec se ipsam adverteret, neque aliquid aliud, quam Dei 
„infinitam suavitatem, bonitatem, et dulcedinem qua Deum con- 
„tuens fruebatur. Sicque inebriata est Deo, ut etiam si re- 
„ditura esset ad esse proprium, vel si aliter esse haberet, 
„quam ibi liabuit, non pensavit: Sicque se sensit Deo in Deo 
„unitam, ut, quidquid desideraret, quaecunque scire cuperet, 
„omnia ei praesto essent. Dixit quoque ineffabilia fore, quae 
„ibi cognovit: nec per se, nec per similitudinem aliquam ex- 
„plicari posse paucis exceptis, quae infra subscripta sunt.” 
Cap. CLXXX. p. 217. „De patientia quid mereatur.” — 
Das grösste Verdienst; aber mit Demuth ! — 
Cap. CLXXX1, p. 218. „De visione omnium hominum 
„distinctis in duodecim divisionibus, et diversis eorum sta- 
„tibus.” 
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